admins
Welcome
Sveiki atvykę į Bleumont miestą Kalifornijoje!Pradėkime nuo to, kad Bleumont nepanašus į visus kitus Amerikos miestus. Šis miestelis buvo sukurtas magijos pagalba, prieš 10 metų. Jis buvo sukurtas originaliųjų raganių, kurie prieš kiek daugiau nei 500 metų sustingdė visos Kalifornijos laiką, iš skirtingų žemių ir karalysčių visus žmones perkeldami į šių dienų žemes, į šių dienų miestą. Kiekvienas, turintis magiškų galių, naujai atvykęs į miestą pilietis, gali jausti magijos alsavimą Bleumonte. Tai vieta, kur nerealūs dalykai tampa labai realūs, kur keisčiausios legendos pasirodo esančios ne išgalvotos, o tikros, tai vieta, kiekvienam tapti kuo jis tik nori. Tai miestas, kuriame nei vienas žmogus nesensta, kur nėra ligų ir negandų. Čia nerasite oro uostų ir įprastų visiem pažįstamų miestų ir šalių. Čia magiški portalai žmones gali perkelti į visai naujas, niekam negirdėtas karalystes, į žemes, kur gyvuoja milžinai ir žmogėdros, kur sutikti vienaragį ar drakoną yra normalu. Tačiau nuo ko viskas prasidėjo?
beautiful ones
Kitas veikėjas:


Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimąShare | 
 

 Rasių aprašymai

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
AutoriusPranešimas
Maia
avatar
avatar
lav's : 266
posts : 1163
fc : Camila Mendes
RašytiTemos pavadinimas: Rasių aprašymai   2017-10-07, 19:45



we are all different




Bendri rasių bruožai
Bendri visų rasių faktai, ypatybės, kiti, į atskiras kategorijas nepatenkantys faktai, kurie padėtų lengviau orientuotis tarp esamų rasių ir veikėjų kūrimo.
* Visi veikėjai pas mus yra daugiau ar mažiau magiški. Mes nepritariame visagalių politikai, tačiau, net ir paprastas, niekuo neypatingas žmogus gali būti nemirtingas, ar sutaisyti vieną kitą, lengviau gaminamą eliksyrą, ar nuodą.
* Miręs personažas ir yra miręs. Jo jokia magija nebegali prikelti. Tačiau nederėtų pamiršti ir fakto, kad nors vienas miręs miestelėnas sunaikintų visą magiją, kuri sukūrė miestą. Išnykus miestui, išnyktų ir visi jame gyvenę žmonės. Todėl kad ir kaip būtų smagu nužudyti savo priešą, to reikėtų vengti.
* Pagal dabartinę situaciją, nė vienas veikėjas esantis mieste nesensta ir nemiršta sava mirtimi, tačiau nereiškia kad jis negali būti nužudytas. Kiekvieną magišką padarą (išskyrus vampyrus) galima nužudyti ištraukus širdį ir ją sudeginus.
* Daug kur minimos žmogaus sielos, ir kaip žmonės gyvena be jų. Siela - tai mažas, spindintis kamuoliukas, kuriame yra patalpinti visi žmonių jausmai, pojūčiai, net prisiminimai. Sunaikinus sielą, žmogus gali gyventi toliau. Tačiau dalis prisiminimų gali dingti, jis nebeturės jausmų ir taps zombiu. Sielos pagalba, galima manipuliuoti jos savininką, jo veiksmus, žodžius, sielą išplėšęs tampa "zombio" valdytoju.
* Žmogus, kurio siela ištraukta, ir su jos pagalba yra valdomas, negali pasipriešinti nurodytiems veiksmams. Jis šneka, suvokia, ką netrukus padarys, supranta, kas jam liepta, ir, nors to nenori, jam tenka tai daryti.
* Esame pasakiškas forumas, tad prakeiksmai, nuodai, užstingdymai, visa šitai gali būti panaikinama su "tikrosios meilės bučiniu". Ta tikroji meilė, kuri yra lyg legenda, būna retai kada, tačiau turi didžiausią galią ir magiją prieš beveik viską.
* Esame skirtingų filmų ir serialų mišinys, atveriantis duris magiškiesiems pasauliams ir kitokiam magijos supratimui, raganiai pas mus nėra itin stiprūs ir galingi, kaip tai dažniausiai parodoma. Raganiai yra keturių skirtingų rūšių, kiekviena rūšis turi skirtingą magišką galią.
* Veikėjų sąraše ne visi veikėjai turi savo "pradus" - tuos, nuo kurių viskas prasidėjo. Galite tai pakeisti ir sukurti pirmą vampyrą ar vilkolakį ar kitos rasės pirmąjį atstovą.
* Magiškąsias galias dalina tik originalieji raganiai. Paprastos raganos negali nei atimti nei duoti galių. Išimtis, jei ragana miršta, jos galios gali atitekti tam, kas mirties akimirką yra šalia. Magiškos galios taip pat gali būti paveldimos, pvz vaikui gimus raganių šeimoje.
* Šiame pasaulyje magija kainuoja. Niekas negali pagaminti sudėtingų nuodų, sukurti tamsų prakeiksmą ar eliksyrą kažko nepaaukojus. Pvz: brangaus žmogaus širdį, atimant tikėjimą, paaukojant naujagimį ar paaukojant tyriausią širdį. Kuo tamsesnė magija, tuo jos kaina didesnė.
Enchanted tragedy
Dark/Light Soulsi
Dark souls tai originaliųjų raganių "vaikai". Šios rasės atstovai, valdo įvairiapusišką magiją, tiek gali paleisti žaibą iš pirštų, tiek sukurti į akmenį paverčiantį eliksyrą. Kiek originaliųjų raganių perduoda galios, toks tamsiosios sielos stiprumas. Jei galios gauna iš visų trijų raganių, tai prilygsta įstojimui į originaliųjų gretas.

MAIN FACTS:
* Tamsiųjų galios vaizduojamos raudonai: raudoni dūmai, raudoni žaibai ir t.t
* Tamsiosios ir šviesiosios sielos yra stipresnės už bet kurį raganių, neskaitant kiek jam metų ar kiek laiko jis naudoja galias, tačiau yra silpnesni už originalųjį raganių, neskaitant to, kad gavo visų trijų raganių galias. Viena tamsioji/šviesioji siela negali nužudyti vieno originalaus raganiaus.
* Iš raganiaus gauta magija yra žydrai balsva. Tai reiškia, kad magija yra neutrali. Pats žmogus, gavęs galių nulemia kokios jos bus, pirmą kartą panaudojus juodąją ar šviesiąją magiją.
* Gavus galias, žmogaus senėjimas sustoja automatiškai, jis tampa sunkiai nužudomas ( tik sudeginus širdį ir sunaikinus sielą)
LIGHT SOUL :
Šviesiosios sielos yra analogiškai vienodos tamsiosioms. Skirtumas tas, kad originaliųjų gautos galios buvo panaudotos geriems tikslams. Kitaip tariant, tai šviesiosios magijos turėtojai:

MAIN FACTS:
* Žmogus, atsidavęs šviesai nebegali naudoti juodosios magijos. Tai jiems gali kainuoti gyvybę.
* Šviesiųjų galios vaizduojamos baltai: balti dūmai, balti žaibai ir t.t
* Šviesioji magija skirta padėti ir gelbėti yra šiek tiek silpnesnė nei juodoji magija.
* Šviesiosios sielos yra gabios gaminti priešnuodžius, gali nurungti tamsą, net panaikinti prakeiksmus.
* Šviesiosios magijos atstovai gali žudyti, tačiau tai nepriimtina. Jie visada ieško būdo kaip išgelbėti kitus išvengiant žudynių.
* Šviesiosios sielos gali būti nužudytos tik sudeginant jų širdį.
* Iš tų, iš kurių atimta ir sunaikinta siela, lengvai gali pereiti į tamsiąją pusę. Tačiau perėjus į tamsą, galios susilpnėja, o kelio atgal nėra..
Enchanted tragedy
Žmonės /Medžiotojai

Žmonės su specialiais gebėjimais, tai paprasti žmonės, turintys kažkokią galią, nuojautą ar gebėjimą, kurio neturi paprasti žmonės. Šios rasės atstovai yra pakankamai reti, dažnai ieškomi raganių, ar kitų rasių tam, kad pasinaudotų jų gebėjimais.

MAIN FACTS:
* Tai, paprasti žmonės, tad ir nužudomi jie gali būti paprastai - mirtinai sužeidus.
* Jų kraujas yra raudonesnis, labiau spindintis ir gardesnis vampyrams.
* Žmonės, turintys ypatingų gebėjimų, tai slepia, nebent savu noru jie nori prisijungti prie geriečių ar blogiečių.
Medžiotojai :

Medžiotojai, tai žmonės, savo arba ne savo noru paskyrę gyvenimus visų antgamtinių padarų medžioklei. Vieni jų yra paprasti žmonės, kiti - sudarę sandorius su originaliais raganiais ar tamsiosiomis sielomis ir įgavę medžioklei padedančių galių. Kiekvienas medžiotojas yra skirtingas, turintis skirtingus taikinius, skirtingus medžioklės stilius, tačiau faktas išlieka, kad joks prisidirbęs antgamtinis padaras, tikrai nenorės pasimaišyti jiems kelyje, kai prasideda medžioklė.

MAIN FACTS:
* Visi medžiotojai žino apie antgamtines būtybes.
* Medžiodami visi naudojasi ginklais. Nėra nei vieno, kuris galėtų pribaigti vilką, vampyrą ar raganių savomis rankomis.
* Pagal tai, kokius padarus medžioja, medžiotojai žino ir turi visus ginklus.
* Medžiotojai dažniausiai buriasi į grupes arba medžioja šeimomis ir tik retais atvejais po vieną.
* Vieniši medžiotojai, medžiojantys po vieną yra arba savižudžiai, arba turi ypatingų galių, kurių nenori parodyti kitiems medžiotojams. Dėl to gali kilti tarpusavio karas.
* Medžiotojai, dėl ypatingų galių yra pasiryžę išnaikinti vieni kitus..
Enchanted tragedy
Vampyrai
Niekas gerai nežino iš kur atsirado pirmieji vampyrai, ar kas iš jų yra seniausi vampyrai. Tai - naktiniai padarai, mintantys žmonių ar kitų padarų krauju.

main facts:
* Išgalvoti vampyrai priimami, jų pervertimo amžius neribojamas.
* Vampyrai dega saulėje, todėl gali išeiti tik naktį. Nors raganos gali sukurti amuletą, kuris apsaugotų nuo saulės, tačiau to taip paprastai nedaro.
* Sąraše esantys vampyrai jau turi amuletus, apsaugančius nuo saulės, tačiau išgalvotiems veikėjams ir žmonėms, forume perverstiems vampyrams, juos reikės susiorganizuoti RPG metu, prašant kurios nors raganos.
* Vampyrai gali manipuliuoti žmonių mintimis ir sapnais.
* Vampyrai privalo maitintis krauju, nes kitaip mirs. Žmonių maistas irgi valgomas, tačiau gyvybės nepalaiko.
* Vampyrai - tai mirę žmonės, todėl nebegali turėti vaikų.
* Vampyrai alergiški verbenai.
* Vampyru žmogų gali paversti ir galingi raganiai. Tačiau žmogui virtus vampyru būtent magijos pagalba, jie trokšta tik raganių kraujo. Žmogaus kraujas pilnai nepasotina, jis tampa neskanus ir šie vampyrai ima maitintis vien raganiais..
Enchanted tragedy
Raganos
Raganiai - tai magiškų galių turintys žmonės. Magija yra paveldima, retais atvejais gaunama iš originaliųjų raganių. Šiame forume raganiai yra suskirstyti į keturias grupes, kurios turi skirtingas galias ir gebėjimus.


Original witches
Originalieji raganiai yra trys. Kitaip jie vadinami Šventąja Trejybe. Tai pirmieji žemėje susikūrę raganiai, kurie gėrė kraują iš Šventojo šulinio, kuris šiose žemėse, tikima, yra išnykęs. Šie raganiai valdo absoliučiai visą magiją, jie nesensta, nemiršta, yra sunkiai nužudomi, o jų galios neaprėpiamos.
Tik Originalieji raganiai gali dovanoti galias kitiems.

MAIN FACTS:
* Nors originaliaisiais laikoma tik Myles, Selene ir Maia, prie jų priskiriama ir nors vieno iš šių palikuoniai. Vienintelis mums žinomas palikuonis, tai Selenes sūnus, kurio galios beveik tokios pat kaip ir originaliųjų raganių, tik žinoma, kiek silpnesnės.
* Šulinys sunaikintas, tad kiti gali mėgautis tik dovanotomis galiomis, patys originaliaisiais virsti negali.
* Originaliųjų egzistavimas - daugiau mitai ir legendos. Retas kuris yra su jais susitikęs akis į akį.
* Savoje mažoje grupelėje jie yra keturiese. Jie nekovoja prieš gėrį ar blogį, retai kada prisideda prie kitų raganių ar savų sukurtų tamsiųjų/šviesiųjų sielų. Jie viską stebi iš šalies, darydami viską, kas yra geriausia tik jiems.
* Už dyką, ar dėl gerų ketinimų, jie nedalina savo galių. Jas reikia nusipirkti ar išmainyti į kažką kitą. Ką - nusprendžia pats raganius.
* Originalui mirus, miršta jo kūnas, tačiau siela nepalieka žemės ir gali grįžti į kitą kūną, tad kaip sunaikinti originalą, niekas to nežino.


Tradicional witches

Taip vadinami paprasti, tradiciniai raganiai, su mums puikiai žinomomis galiomis ir gebėjimais.

MAIN FACTS:
* Nors tai paprasti žmonės, tačiau jų senėjimas yra sulėtėjęs per pusę nei paprastų žmonių.
* Didžiausia raganių stiprybė - magija. Tačiau ji gali būti atimta, perkelta į bet kokį daiktą. Be magijos raganius lieka paprastu žmogumi.
* Raganių magijos stiprumas priklauso nuo jų gyvenimo ilgumo. Kuo ilgiau gyvena raganius, tuo jis yra stipresnis.
* Raganiai gali turėti vaikų.
* Amalo žolelė ar jos dulkės gali kuriam laikui atimti raganiaus galias, taip paliekant jį visiškai bejėgiu.
* Kad ir koks senas ar galingas raganius yra, jis niekada nebus stipresnis už originalus ar tamsiąsias/šviesiąsias sielas.
* Raganių galios turi limitą. Trokštantys jos daug daugiau nei turi, perėmę svetimas galias, raganiai nuo magijos pertekliaus tiesiog miršta.

Wand witches
Raganiai, kurių magija slypi jų lazdelėje. Kitaip įprasta tokius raganius vadinti fėjomis.

MAIN FACTS:
* Kiekvieno raganiaus lazdelė unikali, ir priklauso tik konkrečiam žmogui. Pavogta lazdelė nebetenka galių, dažnai susinaikina.
* Raganiai savo lazdelę atranda tada, kad jiems jos labiausiai reikia. Ji tiesiog atsiranda ten, kur tuo metu yra raganius, ir prie jo "prisiriša".
* Be savo lazdelės, raganiai neturi jokios magijos, tad susinaikinus lazdelei, jie tampa paprastais žmonėmis.
* Šios grupės raganiai yra TIK šviesiosios magijos naudotojai. Jie nenaudoja lazdelės savanaudiškiems tikslams, kažkieno kenkimui ar žudymui. Panaudojus lazdelę juodai magijai kurti, ar kažką žudyti, lazdelė nebetenka galių.
* Lazdelės dėka tamsiosios sielos gali būti sustingdytos, paliekamos trumpam be galių, kas palengvina jų sunaikinimą.
* Lazdelių turėtojai dažnai yra vienišiai, jie nesiburia į komandas, nesidalina galiomis ar jų paslaptimis.
*Sunaikinus raganiaus lazdelę, sunaikinama ir jo turima magija.


Alchemics
Galbūt vargiai tai būtų galima priskirti prie raganių, nes tai tik žmonės, gebantys gaminti įvairiausius eliksyrus. Visgi, tai šiokia tokia magija, nes ne kiekvienas gali sukurti tobulą eliksyrą.

MAIN FACTS:
* Nors tai ir atrodo, kad padaryti gėrimą sugeba bet kuris, tačiau kiekvienas eliksyras yra unikalus, reikalaujantis skirtingų medžiagų, ir ne visos yra randamos laisvai prieinamose vietose.
* Būkime originalūs aprašant gaminimo procesą. Tam gali prisireikti kobros akies, ar šikšnosparnių blužnies, bei kokio vienaragio ašaros.
* Be eliksyrų gaminimo, šie raganiai neturi ypatingų galių, gali būti nužudomi kaip paprasti žmonės.
* Gebėjimas sukurti galingiausius magiškus eliksyrus, priklauso nuo alchemiko gyvenimo laiko. Žinios ateina su amžiumi ir įdirbiu.
* Kiekvienas gaminamas eliksyras yra originalus ir unikalus, todėl jei vieną gėrimą padarė vienas alchemikas, tai nereiškia, kad tokį patį gėrimą pagamins ir kitas, mažiau gyvuojantis raganius.


Shapeshifters
Daugelis galėtų teigti, kad pavidalo keitimas mažiausiai naudinga galia. Tačiau pavidalo keitimas gali būti geriausiu dalyku, kurį sugeba šios rūšies raganiai.

MAIN FACTS:
* Pavidalo keitimas yra tik paveldimas iš kartos į kartą.
* Pavidalą raganiai gali keisti ne vien į gyvūno, tačiau ir į kito, egzistuojančio ir gyvo žmogaus.
* Pakeitus pavidalą, raganius taip gali pragyventi kad ir visą gyvenimą.
* Pavidalą keičiantys raganiai yra baisiai reti, ne kiekvienas turi tokią dovaną, ją akylai slepia nuo bet kokio pašalinio asmens, nes pavidalą keičiantys raganiai visada yra ieškomi tam, kad jais pasinaudoti. Pavidalo keitikai yra daug naudingesni, nei tai gali pasirodyti.
* Pakeitus pavidalą į bet kurio gyvo žmogaus, panaudojus prisilietimo ryšį, keitikas prisiima ir dalį to žmogaus išgyvenimų bei prisiminimų.
* Nors nėra sunku nužudyti šiuos raganius, tačiau juos sunku ar beveik neįmanoma pagauti..
Enchanted tragedy
Nemirtingieji
Nuo pat senų laikų, visi, trokšdami amžino gyvenimo, ieškodavo būdų kaip tokiais tapti. Kai kuriems laimingiesiems tai pavyko. Nemirtingumą gali suteikti specialiai pagaminti eliksyrai arba originaliųjų raganių ir tamsiųjų sielų magija.

MAIN FACTS:
* Iš eliksyrų gautas nemirtingumas, turi savo galiojimo pabaigą, tad žmonėms karts nuo karto reikia iš naujo išgerti eliksyro.
* Magijos pagalba suteiktas nemirtingumas yra amžinas, nesunaikinamas. Tokiu atveju nemirtingumą panaikina tik mirtis.
* Šviesioji magija neturi nemirtingumo suteikimo galios, nes tai prieštarauja visiems gamtos dėsniams.
* Nemirtingieji tai tie patys, niekuo neypatingi žmonės, tiesiog jie nesensta ir nemiršta.
* Nemirtingieji žino daug daugiau nei bet kas kitas, tiek apie rases, jų susikūrimus, visas legendas, mitus, visas istorijas apie žmones ir stebuklingus padarus.
* Ilgą laikotarpį išgyvenęs nemirtingasis tampa naudingas kitiems dėl savo žinių.
* Nemirtingieji valgo, miega, gali susilaukti vaikų.
* Iš nemirtingojo atėmus nemirtingumą suteikusią magiją, ar pasibaigus eliksyro, palaikančio nemirtingumą laikui, bei neišgėrus naujos dozės, žmogus staiga susensta. Vos po poros valandų jis jau miršta nuo jį pasivijusios senatvės. Jei Nemirtingasis gyvena daugiau nei 500 metų, jo kūnas ir kaulai staiga pavirsta dulkėmis.
* Nemirtingųjų kūno dulkės gali būti panaudojamos magijai ar eliksyrams kurti. Panaudojus dulkes, galima sukurti nepašalinamų prakeiksmų ar nuodus, kurie nužudytų net originaliuosius raganius..
Enchanted tragedy
Prakeiktieji
Prakeiktieji - tai žmonės ar antgamtiniai padarai, kurie dėl tam tikrų priežasčių buvo prakeikti raganių ar tamsiųjų sielų. Nuo prakeiksmo nėra išsivaduojama, jis seka visą prakeiktojo gyvenimą.

MAIN FACTS:
* Prie prakeiktųjų galima priskirti ir užkerėtuosius. Tai šiek tiek geriau nei prakeiksmas, nes užkerėjimas gali būti pašalintas.
* Prakeiksmų yra įvairiausių: nuo per pilnatį virtimo vilku iki sustingimo į akmenį.
* Prakeiksmą sukurti gali tiek eliksyrai, tiek burtai.
* Kad ir kaip norėtųsi prakeikti vyrą nuviliojusią merginą, tai sielos pasmerkimas tamsai amžiams. Ne kiekvienas tai gali padaryti.
* Šviesioji magija negali sukurti prakeiksmo, tačiau kartais ji gali jį pašalinti.
* Tik stipriausi ir galingiausi raganiai bei alchemikai gali sukurti prakeiksmą.
* Net jei raganius ar alchemikas yra galingas prakeiksmui, ne visada gali sumokėti jo kainą.
* Prakeiktiesiems gyvenimas tampa šiek tiek blogesniu nei mirtis..
Enchanted tragedy
Zombiai
Žiauriausiai ir labiausiai atbaidančiai skambanti grupė. Ne, zombiai nėra mirę žmonės, kurie vaikšto kaip sulaužyti ir minta gyvaisiais. Tai - gyvi ir egzistuojantys žmonės, iš kurių buvo atimta ir sunaikinta arba atimta ir paslėpta siela. Tad iš dalies pavadinimas atitinka rasę.

MAIN FACTS:
* Nors siela ir širdis skirtingos dalys, tačiau širdis tik palaiko gyvybę, na o siela jausmus, tad drąsiai galima teigti, kad zombiai tai beširdžiai žmonės.
* Zombiai patys gyviausi žmonės, jie valgo, miega, šnekasi, geria burboną baruose, gali turėti šeimą ir vaikų, deja, vienintelis ko jie negali turėti - jausmai ir emocijos.
* Tas, kuris turi zombio sielą tampa jo valdytoju, tiesiogine ta žodžio prasme. Zombis tampa tarsi marionetė, kuri sako ir daro viską, kas jai liepiama. Tai šiek tiek geriau nei sielos sunaikinimas.
* Kiekvienas žmogus ar antgamtinė būtybė gali netekti sielos, bei ją atgauti, išskyrus tada, kad siela yra sutrupinama į dulkes.
* Atgavus sielą, žmogus atgauna savo veiksmų, minčių ir žodžių laisvę, visus prieš tai turėtus pojūčius ir jausmus, visus prisiminimus, geras bei blogas emocijas.
* Kai siela yra sutrupinama, žmogus amžiams yra pasmerkiamas zombio gyvenimui..
Enchanted tragedy


BY ORIANI~©️ SAVAGE-THEMES


    take control of who you are


    « Stay the same don't let them change you
    take control of who you are
    'couse ain't nobody gonna save you
    show the people what you’re made of.
    »
Atgal į viršų Go down
 
Rasių aprašymai
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 11

Permissions in this forum:Jūs galite atsakinėti į pranešimus šiame forume
ET™ :: No darkness comes to us, but we go to darkness :: we all live under the same sky-
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimąPereiti į: